Visszatért a Volga autómárka, de van egy kis csalás a dologban
Talán még a kormánykereke sem orosz gyártmány.
Talán még a kormánykereke sem orosz gyártmány.
A nagy tervek megvoltak a szentpétervári Nissan-gyárból államosított Lada-üzem beindítására, de egyelőre úgy tűnik, inkább dísznek gyártottak le néhány autót.
A jövőben csak orosz márkákat vehetnek, meg néhány kiválasztott kínai modellt.
Pirosnak ez az autó is piros, mint egy maranellói paripa, de az összeg azért megdöbbentő.
Valójában nem egy egyedi orosz konstrukcióról van szó, hanem egy átnevezett kínairól.
Korábban sem volt ritka, hogy Japánból hoztak be jobbkormányos használt autókat Vlagyivosztokon keresztül, de most jóval nagyobb mennyiségre van kereslet.
Újabb nem várt fejleményt hozhat az oroszok elszigetelődése a világtól.
Ez tűnik most a kedvezőbb forgatókönyvnek, ha a harmadik negyedévre rendeződnek a gyártási és forgalmazási nehézségek.
Jövőre mutatják be, 200 kilométer hatótávú lesz egy feltöltéssel.
A Lada Grantából faragtak lakóautót.
Az oroszoknál is nagyon péntek van.
Az orosz gyártó izgalmas új terepjáró koncepcióját kívülről és belülről is alaposan körbejárja ez a videó. Érkezőben a Niva sokak által várva várt 21. századi utódja.
Nem teljesen olyan, mint Vlagyimir Vlagyimirovicsé, de azért ezzel is odébb lehet állni.
A jármű fejlesztése több mint 5 évet és 12,9 milliárd rubelt emésztett fel. Ez forintban 4-szer ennyi.